+31(0)546-579865

corona Vragen

 Reservering

Ik heb een reservering staan voor dit voorjaar of de zomervakantie, kan dit doorgaan?

Ja, wij mogen gasten ontvangen op ons bungalowpark. Alle accommodatie zijn weer open en u bent van harte welkom om van alle rust en ruimte in het Twense Landschap te genieten van uw vakantie. 

Kan ik nog op vakantie vanwege het coronavirus (COVID-19)?

Ja, dat kan! Bungalowpark Hoge Hexel volgt de ontwikkelingen rondom het coronavirus op de voet en volgt de richtlijnen van het RIVM. De richtlijnen kunt u terugvinden op de website van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM). Daarnaast hebben wij zelf maatregelen getroffen om u veilig te ontvangen.

U bent van harte welkom op ons bungalowpark!

Verwenarrangement

Ik heb een verwenarrangement geboekt, gaat deze door?

Ja, het verwenarrangement gaat door. Wel hebben wij gezien de huidige omstandigheden een aantal aanpassingen moeten doen. Meer informatie hierover leest u op de pagina over het verwenarrangement.

Schoonmaak:

Bekijk onze video met een interview met onze collega van de schoonmaak om antwoord te krijgen op de meest gestelde vragen.

Wordt er extra rekening gehouden met hygiëne?

Ja, wij volgen de richtlijnen op van het RIVM. Zowel in de accommodaties als in ons centrumgebouw wordt extra gelet op hygiëne. Bekijk ook ons protocol.

Ik heb een basic bungalow geboekt, mag ik nog steeds zelf schoonmaken? 

Nee, om u als gast er van te verzekeren dat u in een accommodatie verblijft die is schoongemaakt aan hand van de regels van het RIVM is het boeken van een eindschoonmaak via ons verplicht. Deze verplichting stellen wij in voor alle reserveringen met een aankomst tot 1 juli.

Gasten die reeds een reservering hebben staan, worden hierover door ons geïnformeerd.

Verblijf met meerdere gezinnen:

Wij verblijven met meerdere gezinnen in 1 huisje, mag dit?

Momenteel mogen wij onze bungalows verhuren aan 1 huishouden. Dit geld in ieder gevalt tot 15 juni. Heeft u een reservering staan tot deze datum, dan bieden wij u de mogelijkheid om te boeken naar bijvoorbeeld 2 accommodaties voor dezelfde periode. Hiervoor kunt u per mail contact met ons opnemen. Vanaf 15 juni is dit wel weer mogelijk.

Omboeken:

Wat houd de omboekregeling in:?

Heeft u op dit moment een reservering staan tot 30 juni en rechtstreeks via ons geboekt , dan kunt gebruik maken van de omboekregeling indien uw verblijf wordt beperkt. Dit is bijvoorbeeld het geval wanneer u met meerdere gezinnen verblijft.  Wij ontvangen dan graag uiterlijk 7 dagen voor uw aankomstdatum uw aanvraag per mail.

  • Omboeken is mogelijk indien uw verblijf plaatsvindt in een periode waarin de maatregelen voor ons park gelden.
  • U ontvangt een waardevoucher van het betaalde bedrag.
  • Eenmalig kosteloos omboeken, er worden dus geen omboekkosten in rekening gebracht.
  • De betalingsverplichting blijft geldig zoals in de originele boeking.
  • Zijn de kosten voor de nieuwe gekozen periode hoger, dan zijn deze voor rekening voor u als gast.
  • Boeken tot 1 jaar na datum van uitgifte
  • Verblijf mogelijk tot 30 september 2021
  • wij uw schriftelijke aanvraag uiterlijk 7 dagen voor de aankomstdatum hebben ontvangen

Indien u geboekt heeft via een van onze boekingspartners, dan verzoeken wij u rechtstreeks contact met hen opnemen. 

Annuleren

Ik heb een vakantie bij Bungalowpark Hoge Hexel geboekt, maar lees over de wereldwijde verspreiding van het virus en wil daarom mijn vakantie annuleren. Is dit mogelijk en krijg ik dan mijn vooruitbetaalde boekingssom terug?

Nederland, en dus ook Bungalowpark Hoge Hexel en de omgeving, zijn niet ‘op slot gezet’ door de rijksoverheid. U kunt dus als gast gewoon bij ons verblijven. Indien u annuleert vanwege het coronavirus, dan kunt u het vooruitbetaalde bedrag niet terug claimen.

Kan ik eventueel een beroep doen op de dekking van mijn annuleringsverzekering?

Indien u een annuleringsverzekering via Bungalowpark Hoge Hexel heeft afgesloten, is er bij het coronavirus geen sprake van een geldige annuleringsreden, dit betekent dat er geen terugbetaling volgt van de annuleringskosten uit de verzekering (mits u het virus heeft opgelopen en dit via een doktersverklaring kunt aantonen).

Ik heb bij Bungalowpark Hoge Hexel geboekt en ben afkomstig uit een land of een plaats waar het coronavirus is uitgebroken. Daarom wil ik mijn vakantie annuleren. Krijg ik de vooruitbetaalde kosten terug?

Nee, dit is niet het geval. Het is ook niet met zekerheid te zeggen dat u besmet bent. U kunt gewoon op vakantie gaan.

  1. Wij hanteren de RECRON voorwaarden.