+31(0)546-579865

corona Vragen

  1. Wij hanteren de RECRON voorwaarden.

Op deze pagina vindt u per onderwerp de meest gestelde vragen.

Reservering

Hoe wordt bepaald of mijn vakantie door kan gaan?

Wij houden nauwlettend de huidige gang van zaken in de gaten. Wanneer er maatregelen worden afgekondigd door veiligheidsregio Twente die gelden voor ons park, passen wij ons hierop aan.

Hoe weet ik of mijn vakantie door gaat?

Indien wij uw vakantie niet meer kunnen aanbieden op last van gestelde maatregelen door veiligheidsregio Twente, wordt u hierover door ons geïnformeerd. Wij nemen dan per mail of telefonisch contact met u op. U heeft in dat geval recht op een waardevoucher.

Omboeken

Wat houd de omboekregeling in?

Omboeken is mogelijk indien uw verblijf plaatsvindt in een periode waarin beperkende maatregelen voor ons park gelden en wij uw vakantie niet kunnen aanbieden. Bijvoorbeeld wanneer wij onze huisjes of een van onze faciliteiten op last van de veiligheid regio Twente moeten sluiten.

Voorwaarden:

  • U ontvangt een waardevoucher van het betaalde bedrag.
  • Eenmalig kosteloos omboeken, er worden dus geen omboekkosten in rekening gebracht.
  • De betalingsverplichting blijft geldig zoals in de originele boeking.
  • Zijn de kosten voor de nieuwe gekozen periode hoger, dan zijn deze voor rekening voor u als gast.
  • Boeken tot 1 jaar na datum van uitgifte
  • Verblijf mogelijk tot 30 september 2021
  • Wij uw schriftelijke aanvraag uiterlijk 7 dagen voor de aankomstdatum hebben ontvangen

Annuleren

Vanwege de verspreiding van het corona virus wil ik mijn vakantie graag annuleren, welke voorwaarden gelden hiervoor?

Indien u uw vakantie wilt annuleren gelden de RECRON voorwaarden. 

Ik kom uit een besmet gebied en wil daarom graag mijn vakantie annuleren, welke voorwaarden gelden hiervoor?

In dit geval gelden de RECRON voorwaarden.

Ik of een van mijn reisgenoten is besmet met het Corona virus en daarom wil ik de vakantie annuleren, welke voorwaarden gelden hiervoor?

Heeft u een annuleringsverzekering via Bungalowpark Hoge Hexel afgesloten?

Ja: Dit valt onder de annuleringsdekking, wel dient er met een schriftelijk bewijs van de arts te worden aangetoond dat uw vakantie wordt afgeraden.

Nee: In dit geval gelden de RECRON voorwaarden.

Ik heb een accommodatie geboekt van wege een activiteit of evenement in de buurt, maar dit is i.v.m. Corona afgelast en daarom wil ik mijn geboekte accommodatie annuleren. Welke voorwaarden gelden hiervoor?

Dit is een activiteit dat buiten onze invloedsfeer valt, derhalve gelden de RECRON voorwaarden.

Schoonmaak

Bekijk onze video met een interview met onze collega van de schoonmaak om antwoord te krijgen op de meest gestelde vragen.

Wordt er extra rekening gehouden met hygiëne?

Ja, wij volgen de richtlijnen op van het RIVM. Zowel in de accommodaties als in ons centrumgebouw wordt extra gelet op hygiëne. Bekijk ook ons protocol.

Ik heb een basic bungalow geboekt, mag ik nog steeds zelf schoonmaken? 

Nee, om u als gast er van te verzekeren dat u in een accommodatie verblijft die is schoongemaakt aan hand van de regels van het RIVM is het boeken van een eindschoonmaak via ons verplicht. Deze verplichting stellen wij in voor alle reserveringen met een aankomst tot 1 juli.

Gasten die reeds een reservering hebben staan, worden hierover door ons geïnformeerd.

Meerdere gezinnen

Wij verblijven met meerdere gezinnen in 1 accommodatie, mag mijn vakantie doorgaan?

Wij volgend de richtlijnen van het RIVM op de voet en laten ons informeren door branchevereniging HISWA-RECRON en de veiligheidsregio Twente.

Op dit moment is het advies om met maximaal 4 personen in 1 accommodatie te verblijven. Huishoudens en Kinder tot 12 jaar zijn hierop een uitzondering. Heeft u gereserveerd voor meer dan drie verschillende huishoudens met een aankomstdatum tot 27 oktober? Neem dan per mail contact met ons ons op als u verder vragen heeft over uw reservering. 

Heeft u een groepsacommodatie geresreveerd, dan nemen wij contact met u op. 

Ondanks dat wij met meerdere gezinnen in 1 accommodatie mogen verblijven conform de richtlijnen, wil ik toch graag annuleren. Welke voorwaarden gelden hiervoor?

Bij annulering gelden in dit geval gelden de RECRON voorwaarden. Daarnaast bieden wij de mogelijkheid uw boeking om te zetten naar meerdere accommodaties voor dezelfde periode. Uiteraard mits te beschikbaarheid dit toelaat. Uw schriftelijke aanvraag ontvangen wij dan graag tot 7 dagen voor de originele aankomstdatum.

Boekingen via boekingswebsite en/of touroperators

Heb je geboekt via een boekingswebsite of touroperator? Bekijk dan hun website voor de voorwaarden en annuleringsbedieningen, want deze kunnen per boekingssite of touroperator verschillen. Voor vragen over covid-19, omboeken of annuleren verwijzen wij u dan ook graag naar hen door. Tip: check ook de voorwaarden van je eigen reis- en annuleringsverzekering.